mirosdecafea

Just another WordPress.com site

India – Ce mi-a placut

1 Comment


In afara de mizerie, aglomeratie, haos in trafic si saracie lucie, am intalnit in India si lucruri frumoase.

De exemplu copacii. Unii uriasi, acoperind strada de la un capat la celalalt…

…si oamenii. In special atunci cand zambesc.

Fetele frumos imbracate.

Si trasaturile lor…

Exista prietenie.

uneori cam prea vizibila, dupa standardele noastre…

Dupa experienta indiana, constat ca oamenii de acolo nu mi-au trezit repulsie. Ma asteptam sa fie altfel, dar nu s-a intamplat.

Lupta zilnica pentru supravietuire si saracia iesita din comun a multora, face ca mizeria atotprezenta sa fie, parca, mai putin condamnabila. Zambetele sunt remarcabile, poate tocmai pentru ca sunt rare si viata le da putine motive sa zambeasca. Am intalnit multa resemnare, lipsa de speranta, apasare. E de apreciat nivelul redus al criminalitatii. Daca esti sarac, iei lucrurile asa cum sunt si te zbati sa traiesti, fara insa sa furi sau sa ucizi.

Oricum, ma bucur ca am ajuns acasa. N-am avut idee cat de frumoasa si de bogata este Romania, pana nu am fost in India.

One thought on “India – Ce mi-a placut

  1. Doar atat? 😦

Leave a Reply

