mirosdecafea

Just another WordPress.com site

Luat la ochi prin catarea ZB-ului

2 Comments


Marturisesc ca ma bantuie o oboseala cronica in ultimele zile, dublata de o nemasurata lipsa de chef de a face ceva. In seara asta insa am simtit ca-mi tresara din nou neuronul. Mi-a scris Zaharia B si a fost ca intr-o zi gri, pe vremea cand eram in armata si primeam o scrisoare de acasa. Nu conta de la cine era si nici ca era plina de platitudini.

Asadar am s-o mananc cu bucatica, inghititura cu inghititura, ca sa nu se termine prea curand.

Deci iata ce-mi scrie dumnealui:

“Salut bre, bloggerule/carcotasule,
Da’ vad ca ai inceput sa te scobesti in nas vartos, nevolnicule ! Doar zici tu ca e estetic, util si facil…
Am ramas o leaca in espectativa, nestiind daca este bine sa te bag in seama ori sa te las in sminteala ta. Uite ca ma iau la tranta literara si cu tine, esti acasa ? Esti sanatos ? Esti curajos ?”

Ca ma scobesc in nas, poate, dar ce legatura are volnicia sau lipsa ei cu asta? O fi neputinta sau NEvointa de a folosi batista? Sau convingerea ca nu se merita? Optez pentru ultima – in cazul acesta.

Estetic? Hm…ai auzit de estetica uratului?

Util? Oarecum – ma distrez si eu cum pot. Mai ales ca e gratis…

Facil? O…daaaaa, e chiar facil.

“espectativa” matale ma lasa siderat, sidefiu ca un sinedriu sinergic si sinistru convocat intr-un combinat siderurgic.

Daca-s acasa? Ei…acum da. Uneori, dus…

Daca-s sanatos? Mai sanatos decat multi cei ce se cred asa si cu care am de-a face.

Curajos? Ei….chiar bungee-jumping wireless n-as face. Matale?

(va urma)

2 thoughts on “Luat la ochi prin catarea ZB-ului

  1. TareE! Ma duc sa-mi pregatesc popcorn-ul!! 😀

  2. :=) Mi=am luat portia de ras si in seara asta.
    Dupa cum vad ai chef de joaca.
    Recunosc ca m-as fi enervat in locul tau, si as fi luat-o spre escaladarea conflictului.
    Mai am de invatat!

Leave a Reply

