mirosdecafea

Just another WordPress.com site

Luat la ochi prin catarea ZB-ului (2)

6 Comments


Partea a doua din aventurile mentalo-verbale ale lui Zaharia B.:

“1. Ai mascat atat de abil referintele-trimiterile la sursa, incat de abia le-am descoperit si is sigur ca mai toti cititorii tai nu pot confrunta ce zici tu cu ce am scris io; asta tot un fel de viclemie se cheama.

2. Facand selectia citatelor dupa interesul tau si scotandu-le din context, ai creat o imagine deformata pe care ai si diagnosticat-o in preambul cu gand rau si pacatos;

3. Nu stiu cum se cheama procedeul folosit de tine, dar e limpede ca este la limita legii si al bunului simtz. Tu bloggeresti, fara sa te consumi, fara sa gandesti. Ce ar fi sa-ti intretii cititorii cu disteptaciunea ta, nu cu prostia mea ?!”

Si raspunsurile mele:

1. corect, ti-am selectat spusele dar sursele le-am indicat, nu ma dupaci de pomana. Am facut selectia ca sa scutesc de un insuportabil plictis pe cei care-si arunca ochii pe aici (pentru ca uneori textele matale sunt ca niste biscuiti din aia, nici sarati si nici dulci, pe care-i mananci si dupa care simti nevoia sa bei apa).

2. Nooo…gand rau si pacatos n-am zamislit dintru a mea gandire intru innegrirea chipului matale. Diagnosticul l-am gandit numa’, dar hai sa-l si spun: ruptura de neuron cu hemoragie spirituala interna si halucinatii misogino-strechemice care se disipa via internet catre cei (sau cele) mai slabe de inger (sau de drac).

3. Once again…here you made my day: “Ce ar fi sa-ti intretii cititorii cu disteptaciunea ta, nu cu prostia mea ?!”. Refuz categoric, dat fiind faptul ca, smerit recunosc, cea din urma este cu muuuuult superioara primei – mai mare, am vrut sa spun. Asa ca nu-ti fie cu suparare daca ma folosesc de tenebrele gandirii matale ca sa aduc oleaca de culoare in griul generalizat din jurul meu si din jurul celor care mai bantuie pe aici.

6 thoughts on “Luat la ochi prin catarea ZB-ului (2)

  1. Ei, vezi, scumpule , ai inceput sa capeti inspiratie. Vei deveni mare carcotas; ai stofa ! Baga numa’ mare !!!

  2. Nu as spune ca-mi esti antipatic, bibicule, dar nu putem continua, nu subscriu la ceea ce faci, desi, recunosc, ai multa dreptate dreasa cu rautate, din pacate.
    Se cuvine o rectificare in ce fracusi tu pana aci: eu nu ti-am scris, as putea eventula s-o fac de acum inainte… Cele ce ai receptionat si fluturat tu, erau simple comentarii pe un blog, care nu stiu al cui este si care nu-mi inspira nici dispret, nici respect, nici intrebari, nici nu-mi sugereaza vreun raspuns la framantarile mele, asa ca iti multumesc pentru ca nu le-ai sters, dar iti voi multumi si mai mult daca le lasi sa fie simple randuri acolo la rubrica de comentarii si… punct.
    De ai inteles cumva gresit din nou, atrunci adaug ca ma voi uita ulterior sa vad ce mi-ai raspuns – evident ca la aceeasi rubrica – si voi zambi, indiferent ce ai scrie, ca noa, tu ai facut faculta-filozofi… Am recunoscut din capul locului ca esti mai distept ca mine, nu te-am contrazis nici pe http://www.pasi.ro, unde mi-ai rastalmacit spusele.

    Eu n-am somat nici o femeie cu vorbele tale “Inapoi la cratita…” !

    Fie binecuvantarea Domnului peste tine si peste casa ta; fie Duhul Adevarului si candela intelepciunii pe blogul tau, in cuvintele tale…

    • Zaharia B.
      Hai sa ne lamurim: dreptatea mea dreasa cu rautate are menirea de a raspunde intr-un fel ineptiilor debitate de domnia ta, adica nedreptatii dreasa cu rautate. Daca nu ma crezi, reciteste-ti comentariile de pe pasi.ro sau si mai bine, pune pe cineva din exterior sa le citeasca, cineva in a carui onestitate ai incredere. Dupa care, intreaba-l cum suna si ce gust lasa in urma. In ceea ce ma priveste, am cautat sa ma mentin in limitele bunului simt si, pe de alta parte, sa fiu cat de ironc se poate cu domnia ta (apropos…am sters apelativul “tataie” dintr-o postare, la recomandarea unei prietene).
      Si ca sa terminam intr-o nota pozitivisto-utila (desi nu optimisto-naiva), sa stii ca o bazaconie odata spusa, se duce si n-o mai aduci inapoi. Spun asta ca unul care am sters cateva articole de pe blogul meu de-a lungul timpului, fara insa sa am certitudinea ca raul pe care l-am facut scriindu-le a disparut, insa.
      Asa ca…grija mare pe viitor, dat fiind faptul ca vom da socoteala pentru fiecare tampenie spusa.

  3. ma duc sa mai bag o punga de popcorn la cuptor…. 😀

Leave a Reply

