mirosdecafea

Just another WordPress.com site

Mesaj pentru tine, parlamentarule crestin

2 Comments


Ce sa fac? Sa fug? Sa ma ascund? Unde?

O dilema asemanatoare  cu cea a autorului Psalmului 139. El se straduia sa scape cumva de Dumnezeu si constata ca asta nu se poate, ca Acesta este atotprezent.

Eu fug de politicianul roman si, in mod special si cu dedicatie, de cel crestin. Adica de tine…
Nu, nu, nu….nu vreau sa te ascult, sa stiu ca esti, ca existi, nu vreau sa-si citesc afisele electorale sau cartile postale pe care mi le trimiti si din care imi zambesti suav, sau sa-ti vizitez blogul.

Nu vreau sa-mi spui ca ma iubesti si nici ca-ti pasa de mine…eventual ca intotdeauna ti-a pasat (da’ eu de ce n-am vazut-o?). Nu vreau nici sa-mi vorbesti despre valorile crestine pe care le-ai aparat in parlament, ca un leu in mijlocul lupilor care au incercat in zadar sa te lase fara codita si nici de grupul de rugaciune din acelasi parlament unde ai fost lumina, mai ceva ca un bec ecologic de 100W.

Ai putea sa nu-ti mai trimiti oamenii sa-mi indese in cutia postala pliantele in care ma anunti ca esti disponibil si ca ma pot inscrie la o audienta? Ar trebui, probabil, sa apreciez ca esti gata sa-ti rupi din pretiosul tau timp si sa ma asculti, sa te prefaci ca chiar are sens pentru tine ceea ce spun, ca iti pasa cu adevarat, ca exist pentru tine mai mult decat un potential vot in plus, care sa te mentina in comodul tau fotoliu.

Poate as fi crezut ca esti exceptie in marea masa de obraze groase care conduce aceasta tara, daca mi-ai fi spus asta cu 3 ani in urma. Sau cel putin cu 2. Acum este prea tarziu… “vine” alegerile asa ca nu te mai cred. 🙂

Poate, cine stie, ai (si) intentii bune. Poate chiar incerci sa faci ceva….adevarul este ca nu te cunosc, ca nu am stat niciodata fata in fata, ca te judec dupa un anume instinct care ma face sa miros de la o posta oportunismul, dupa partidul in care ai ales sa marsaluiesti si dupa gesturile publice pe care le faci si care ma fac sa te vad ca pe o lichea ca oricare alta. Stiu, nu esti un monstru si marea majoritate a colegilor tai nu sunt, dar nu trebuie neaparat sa fii un monstru ca sa faci rau…uneori mult rau.

Marturisesc ca am obosit sa aud despre cei ca tine, si asta mereu si mereu, in fiecare zi, despre coruptie, spaga, trafic de influenta, etc. M-am saturat de procesele nesfarsite de care cei din tagma ta scapa mereu basma curata si mi-e lehamite de discursuri despre “tara”, “stat de drept”, etc

Lasa-ma in propria manie reprimata de politete si oleaca de bun simt amestecat cu ceva crestinism, si care m-a ajutat pana acum sa nu folosesc cuvinte urate la adresa domniei tale, asa cum te-au blagoslovit atatia pana acum.

Poate cel mai mult ma deranjeaza cersitul voturilor prin biserici si modul in care il amesteci pe Dumnezeu in agenda ta electorala. Amvonul nu este o tribuna, stimabile, iar oamenii merita un pic de respect, fie si numai pentru ca au fost creati dupa chipul si asemanarea lui Dumnezeu. In aceasta ordine de idei, cred c-o sa incep sa am mai mult respect pentru un ateu care se declara astfel si-si sustine deschis punctul de vedere, decat pentru un crestin uns cu toate alifiile. Asta dupa principiul ca o curva de pe centura este mai sfanta decat una din biserica si care face pe sfanta.

Ieri, cand pentru intretinere, caldura, curent si internet, am fost nevoit sa scot 515 lei din buzunar, asta in conditiile in care locuiesc intr-o garsoniera, m-am intrebat foarte serios,: oare cum se descurca cineva care castiga 7-800 de lei? Si sunt atitia in aceasta situatie, in aceasta patrie a multimii de amarasteni care duc in carca o clasa subtire de purtatori de falci, vile si masini tari. Adica cei care te duc in carca pe matale… Si mi-am dat seama ca nu mai vreau sa ma gandesc la asta pentru ca ar insemna sa incep sa te detest, parlamentarule “crestin”.

Si ca sa rezum in doua vorbe ceea ce ti-am spus mai sus: lasa-ma in pace.

Semnat: Oaia din banca.

2 thoughts on “Mesaj pentru tine, parlamentarule crestin

  1. I totally agree with you. Better stay away! Fii binecuvântat!

  2. This is what I do. Still not sure it is the best solution.
    Multumesc de vizita si….sincer…regret ca, de data asta, am dreptate.

Leave a Reply

