mirosdecafea

Just another WordPress.com site

Meditatiile unui carcotas politic

1 Comment


Nu, n-am fost la vot si nici macar nu mi-e rusine. Poate ca ar trebui sa-mi fie dar m-am impietrit si nu mai simt nimic, m-am bolovanit adica, ca un bulgare de glod ars de soare si transformat in pietroi. De fapt, nu m-am dus pentru ca mi-a expirat viza de flotant de pe cartea de identitate si asta imi reaminteste de statutul meu de statator cu fundul in (prea) multe luntri (urbane) in ultimii vreo 7 ani: Oradea, Arad, iar Oradea si acum Timisoara.

Dar bine ca s-a terminat. Mereu alegerile rascolesc pasiuni inutile si ridica sperante la fel de inutile. Pentru unele biserici, acum urmeaza linistea de dupa furtuna cand mortul se raceste pe masa langa coliva care a a inceput sa mucegaiasca si vacile or sa pasca linistite pe pajisti verzi, in asteptarea boului care n-a reusit sa intre la primarie sau la consiliul judetean, pentru a sarbatori impreuna Valentine’s day.

Discutam cu cineva care imi povestea despre biserica din care face parte si care a fost adanc implicata in rahatul politicesc ca deh, primarul era progenitura pastorului si deci devenise “primarul nostru” si asta era suficient pentru a trece cu vederea incompetenta si badaraniile de tot felul ale respectivului.

N-a mai prins al doilea mandat si ma intreb cum or sa justifice unii si altii profetiile de tot felul rostite in plina biserica si care-l scoteau victorios, un fel de sfant Gheorghe calare pe martoaga credintei penticostale si rapunand balaurul. Apropos, cine o fi fost balaurul? Or fi majoritarii ortodocsi, baptistii care nu cred in lucrarea Duhului Sfant, iehovistii cu revistele lor colorate si cu zambete de plastic deasupra nodurilor de la cravatele in multe culori sau extraterestii care vor sa ne invadeze planeta?

I-am spus ca n-o sa se intample nimic si lucrurile or sa fie pur si simplu trecute sub tacere si corul o sa cante la fel de frumos, urmat de orchestra de mandoline care va fi urmata de un solo al sorei Maricica dupa care va predica fratele…dupa care…

Si iresponsabilitatea, prostia, mercantilismul, interesele de clan si toate celelalte care au manat biserica in directia curvei politice de pe soseaua de centura cu asfaltul ciuruit de gauri , or sa fie ca si pana acum, frumos acoperite sub discursuri in care numele Domnului va fi invocat cu lacrimi in ochi, intru oftatul babelor sentimentale si cu un picior in groapa – nu cea din asfalt ci din cimitir.

One thought on “Meditatiile unui carcotas politic

  1. Apropos de asta. Pana acum am citit o gramada de bloggeri inversunati pe repectivul de care vorbesti, aruncand cu rahat in el si jignind orice tine de ei(pocaitii). dar acum Dumnezeu le-a dat o palma. Si aceeiasi bloggeri se dau cu ….. de pamant ca a castigat exact cel mai nedorit de ei…Deci …. Nu tine nici de cei ce vor nici de cei ce alearga…. Dar pana la urma “cainii latra…caravana trece”…si romanul manevrat din toate partile nu stie sa fie multumit cu ce are niciodata….

Leave a Reply

