mirosdecafea

Just another WordPress.com site

Pentru prima oara mi-e frica

1 Comment


Da, pentru prima oara dupa 90, recunosc ca mi-e frica. Ar fi trebuit sa-mi fie frica atunci, in 90 sau cel putin la inceputul acelor ani. Insa atunci nu pierdeam mare lucru si riscul era mai degraba sa nu obtinem ceea ce cautam sa obtinem. Acum riscam sa pierdem.

La democratie ma refer. Am crezut mult timp despre ea ca este un fetis american si noul idol al vestului. Mda…e cam proasta si cam naiva de felul ei. O duc toti de nas si nu stie sa se protejeze, sa se apere. Cred ca optez pentru ea, din cel putin doua motive: nu am altceva mai bun (si nici nu cred ca exista in afara teocratiei) si apoi pentru ca are bune intentii.

Ceea ce face USL-ul acum este extrem de periculos pentru functionarea (adica existenta) democratiei in aceasta tara.

Ce ar trebui facut? Iata cele cateva lucruri pe care le-am scris pe facebook:

Cred la modul foarte serios, ca in prezent asistam la o lovitura de stat de factura neo-comunista a USL-ului, care are in vedere acapararea tuturor parghiilor puterii. Cand spun USL, spun de fapt PSD, dat fiind faptul ca ceea ce a ramas din PNL este o gluma (proasta).
Lucrul acesta nu trebuie sa se intample. In privinta aceasta, cateva lucruri care imi vin in minte si despre care cred ca ar trebui facute:
1. Informati-va corect. Mare parte din batalia pe care o duce USL-ul este una de prostire a oamenilor. Adica este o lupta media…
2. Scrieti. Ultimele revoluti din tarile arabe au fost stimulate de cei care au comunicat prin intermediul facebook, forumuri, etc. Deci spuneti-va punctul de vedere si postati cat mai mult.
3. In cazul in care se vor organiza manifestatii impotriva a ceea ce se intampla in prezent, participati. In principiu nu particip la manifestatii politice. Acum e altceva.
4. Atunci cand va fi nevoie, votati.
One thought on “Pentru prima oara mi-e frica

  1. Inca o data realitatea ti-a surclasat pesimismul.
    Si inca cu ce procent!!!
    Am ajuns la concluzia ca suntem o tara de prosti si intr-adevar ne meritam conducatorii!

Leave a Reply

