mirosdecafea

Just another WordPress.com site

Alegeri cu miros de zapada

Leave a comment


Ieri am sarit din tren. Nooo, n-am incercat sa ma sinucid. Oricum, n-ar fi fost deloc o metoda buna pentru ca risti sa-ti rupi doar ceva oase si sa continui sa traiesti. Trenul se oprise cand am sarit eu din el. In gara. In gara se oprise si tot acolo am sarit. Din tren. Asa…direct in zapada, pentru ca eram in ultimul vagon si trenul a intrat in gara cu capul iar coada a ramas pe la marginea ei. Cu numai o zi inainte, cand am plecat eu din Timisoara, strazile erau uscate si uite acum…

Si nici n-am apucat sa votez, sa pun stampila pe unu, acolo. Pe care? Si de ce? De ce pe unu’ si nu pe alalalt? E mai bun, mai cinstit, arata mai bine? Au umplut orasul de moace. Unele zambesc…nu, nu tamp. Tamp le privesc eu, ele doar zambesc. Altele sunt serioase si incruntate, grave, pentru ca lucrurile sunt serioase si viata este o lupta iar ele, moacele, se bat pentru binele meu.

Sigur, castiga poporul dupa care o s-o luam toti la picior. Nu, nu in Italia sau Spania ci in cautarea Elodiei. Acum macar or sa le dea jos si n-o sa le mai vad. Colegii de birou discuta si spun c-o sa fie naspa si ca jmecherii or sa poata fura in voie. Parca pana acum n-au furat? Ba da, au furat, dar nu chiar asa liber…se mai temeau, se mai ascundeau. Si de acum inainte or sa se ascunda dar n-or sa se teama. Ce sa-i faci daca suntem o tara cu atat de multi prosti pe metru patrat? Sa emigrezi? Probabil… Sau sa inchizi ochii si sa ignori ce se intampla in jur, adica exact ceea ce vor ei.

M-au amuzat pocaitii care au candidat. Evident, Domnul le-a spus sa o faca. Va indoiti? Si eu. Unul a plecat de la PDL la PNL, dupa care s-a intors la PDL dupa care a plecat la Partidul Elodia. Aia i-au pus afis mare din care priveste umed, ca un caine prost da’ cinstit. Incurcate si misterioase mai sunt uneori caile Domnului. Oricum, respectivul fiind baptist, banuiesc ca si-a primit calauzirea facand exegeza pe texte din Biblie. Doar penticostalii au “lucrari” care le stabilesc traseul. Sau traseismul…

Ce bine ca a nins. Cel putin nu se mai vede griul jilav al strazilor si gunoaiele (ne)stranse de pe margine. Din pacate zapada nu curata, doar acopera.

As vrea sa gasesc o nota optimista in care sa inchei, dar nu reusesc. Asa ca o sa inchei pur si simplu…

Leave a Reply

