mirosdecafea

Just another WordPress.com site

Nostalgie ruseasca

7 Comments


Nostalgia in exces predispune la votca, asa ca….grija mare.

Rachmaninov ramane muzica depresiilor mele. In special al sau, celebru, concert no.2 pentru pian si orchestra.

Dar Rusia e mare si la fel si muzica ei.

Uneori bantui pe net in cautare de youtuburi care sa ma ajute sa previn vreo aparitie de optimism tembel, in ceea ce ma priveste.

In general, reusesc.

De fapt imi iese intotdeauna.

Iata mai jos ultima “achizitie”.

7 thoughts on “Nostalgie ruseasca

  1. Citindu-ti postarile am noi si noi intrebari.
    De ce ti-ar fi teama de optimism?
    Mie mi-e groaza de depresii, rusii la fel, ca doar de-aia le trateaza cu vodca.
    Tu cu ce-ti tratezi depresiile?

  2. Mi-e teama de optimism pentru ca este un mincinos notoriu: face promisiuni pe care nu este in stare sa le tina. 🙂
    Sa refuzi sa fii orb fata de realitati, sa refuzi sa te lasi prostit sau sa te prostesti singur.
    Ma straduiesc sa-i gasesc un inlocuitor si am ajuns la concluzia ca bucuria ar putea sa fie acesta. Adica sa reusesti sa te bucuri, constient fiind de rau – de cel din jur, din ceilalti, din tine. Cu ce-mi tratez depresiile? Hm…
    Ascult muzica ruseasca, printre altele.
    🙂

  3. Deci cu muzica ruseasca previi optimismul rebel si depresiile in acelasi timp.
    Ti-ai descoperit panaceul, daca functioneaza si la altii, ai putea sa-l brevetezi.
    🙂

  4. Sa crezi ca poti gasi bucurii “mici” care sa-ti aline pesimismul si sa le si cauti nu inseamna altceva decat… optimism. Felicitari…
    ps. piesa este frumoasa cu adevarat… mersi!

Leave a Reply

