mirosdecafea

Just another WordPress.com site

Brazilia – aproape de capat

Leave a comment


Sejurul meu in Brazilia se apropie de capat. Un capat dorit si asteptat, de altfel… A fost stresant si obositor, stiam ca o sa fie asa. Totodata am nadajduit ca o sa am mai mult timp sa privesc, observ, umblu, inteleg…  Nu pot sa ma plang in ceea ce priveste timpul; cele doua saptamani petrecute aici au fost taiate in doua de un week-end, plus inca o zi libera undeva la mijlocul primeia cand am si fost impreuna cu colegii pe tarmul Atlanticului. Din pacate, oboseala a fost mult prea mare la sfarsitul primei saptamani asa ca am preferat sa raman pur si simplu in hotel si sa ma odihnesc.

Pe de alta parte, Brazilia nu este locul in care sa faci ceea ce mie imi place cel mai mult, adica sa hoinaresc pur si simplu pe strazi cu un rucsac mic pe umarul drept, sa privesc fetele oamenilor care trec pe langa mine si sa intru aiurea prim magazine. Rata criminalitatii este mult prea mare pentru asa ceva astfel ca a trebuit sa mergem peste tot impreuna (mici exceptii ziua ‘namiaza mare cand am fost de unul singur la un super-market afat la 5 minute de mers pe jos).

Viata insa merge inainte, oamenii par sa se fi obisnuit cu mersul lucrurilor, chiar si atunci cand acestea nu merg foarte grozav.

Brazilia este locul unde se crede in Dumnezeu si asta intens si deschis. Oamenii sunt calzi, amabili si zambitori si senzatia este ca nimeni nu se grabeste pentru ca, nu-i asa, viata este frumoasa si trebuie traita pe indelete?

Au si ei zicala aia de pe la noi: e o tara frumoasa, pacat ca-i locuita. Si e intr-adevar o tara foarte frumoasa, cu o natura care iti taie respiratia, munti si jungla, intalnindu-se la malul marii si aplecandu-se impreuna catre nemarginirea cerului albastru de deasupra.

Leave a Reply

