mirosdecafea

Just another WordPress.com site

Zi

Leave a comment


Zi obositoare, cu maruntisuri nu mai putin frustrante decat daca ar fi fost nevoie de lucruri mai mari decat ele. Fac zilnica greseala de a privi in jurul meu si apoi de a lasa starea de nesiguranta sa-mi umple restul zilei. De parca Dumnezeu mi-a incredintat mie propria viata si directia acesteia, ca sa o pot duce incotro as vrea. Apoi ar fi bine sa constati ca nu e pentru tine.

Ziua luminii revarsata peste criminale obroace, strecurindu-se pe langa ele sau pe deasupra lor, auzind chemarea si iubirea iubirii.

La pachet a venit dorinta nebuna de a citi ; cautand prin biblioteca mea improvizata, am gasit o editie de versuri de Heine. A trebuit sa ma lupt impotriva si sa depasesc ideea de traducere, care facea ca ceea a trebuit sa mai treaca printr-un filtru uman ca sa ajunga la mine, sa nu mai prezinte in ochii mei foarte multa incredere,

Leave a Reply

